Voor onze
dienstverlenende klant in Berchem
zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief bediende die graag klantgericht tewerk gaat, voor
een uitdagende functie op de Customer Care afdeling.
Je beantwoordt de klantentelefoons op een professionele, efficiënte en warme manier.
Je weet “door te vragen” en doorgrondt zo het echte klantenvraagstuk.
Je bezorgt de klant een positieve ervaring
en geeft hem vertrouwen dat zijn vraag/probleem op de afgesproken termijn door de juiste mensen zal worden opgenomen, zonder dat de klant tweemaal zijn verhaal moet doen.
Dit wordt aangevuld door een gevarieerd pakket van administratieve taken.
Jouw profiel
Need to haves:
Een professionele,
klantgerichte houding
Zeer goede kennis
van het
Nederlands en Frans (= een must)
Assertief wanneer nodig, op een beleefde manier
Je bent
zelfstandig
en
stressbestendig
Maar vooral enthousiasme en goesting om aan de slag te gaan!
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren